LAS 100 DUDAS MÁS FRECUENTES DEL ALEMÁN

LAS 100 DUDAS MÁS FRECUENTES DEL ALEMÁN

GOETHE-INSTITUT

14,90 €
IVA incluido
Sense estoc - Consultar disponibilitat
Editorial:
ESPASA
Materia
Mètodes de llengua. aprenentatge
ISBN:
978-84-670-5943-4
Páginas:
224
14,90 €
IVA incluido
Sense estoc - Consultar disponibilitat

Aunque nos defendamos más o menos en alemán, todos, en mayor o menor medida, tenemos dudas a la hora de utilizar la palabra, expresión o construcción adecuadas. ¿Por qué en alemán hay palabras tan largas? ¿Cómo se distinguen los casos? ¿Cuál es la diferencia entre Kirche y Kirsche? ¿Y entre Tasse y Tasche? ¿Cuándo se declinan los adjetivos y cuándo no? ¿Por qué las palabras nein y neun se confunden tan fácilmente? ¿Sabía John F. Kennedy lo que realmente estaba diciendo cuando pronunció su célebre frase «Ich bin ein Berliner»?
El Goethe-Institut, familiarizado desde hace décadas con las dudas que se plantean los estudiantes que acuden a sus centros, ha recopilado las más frecuentes para resolverlas en este libro de forma clara, rápida y definitiva, con abundantes ejemplos que ilustran usos correctos e incorrectos. Además, incluye las formas de expresión más actuales, indicando cuáles están ya aceptadas y cuáles debemos evitar.
Las 100 dudas más frecuentes del alemán pretende ayudar al estudiante hispanohablante a manejar con soltura esta lengua, muy valorada en el mercado de trabajo, que es de hecho el idioma materno por más de cien millones de personas.

Artículos relacionados

  • PASSOS 1. LLIBRE DE CLASSE. NIVELL BÀSIC (2024)
    ROIG MARTÍNEZ, NURI / CAMPS FERNÁNDEZ, SANDRA / PA
    Passos és un programa de cursos de català presencial per a adults basat en l'enfocament comunicatiu per tasques. Passos parteix de l'estima per la nostra llengua i de l'estima pels nostres alumnes, amb el convenciment que la llengua és vehicle d'arrelament a la societat que els acull. ...
    En estoc - Disponibilitat immediata

    29,50 €

  • LLEGIR, ESCRIURE: ACCIONS DE REVOLTA
    SZWARC, LAURA
    «Llegir, escriure, accions de revolta», és un text-guia que ens acompanya pels replecs de les paraules i que, com expressa Horacio González, «a més de donar pautes de treball per a promotores/mediadores de la lectura en diversos ambients socials, desvetlla amb subtilesa què és la lectura, què és la poesia, quin és el seu misteri íntim que pot ser trobat, però que possiblement e...
    En estoc - Disponibilitat immediata

    15,00 €

  • A PUNT 5. LLIBRE DE L'ALUMNE
    VILAGRASA GRANDIA, ALBERT
    A punt és un mètode d'aprenentatge de català, com a segona llengua, elaborat d'acord amb les directrius del Marc Europeu Comú de Referència per a les llengües: aprendre, ensenyar i avaluar del Consell d'Europa, amb un enfocament basat en l'acció, en el qual la tasca és la unitat essencial per a la programació i l'ensenyament. Una estructura clara i sistemàtica, unes activitats ...
    En estoc - Disponibilitat immediata

    32,00 €

  • A PUNT 5. LLIBRE D'EXERCICIS
    VILAGRASA GRANDIA, ALBERT
    A Punt és un mètode d?aprenentatge de català, com a segona llengua, elaborat d?acord amb les directrius del Marc Europeu Comú de Referència per a les llengües: aprendre, ensenyar i avaluar del Consell d?Europa, amb un enfocament basat en l?acció, en el qual la tasca és la unitat essencial per a la programació i l?ensenyament. Una estructura clara i sistemàtica, unes activitats ...
    En estoc - Disponibilitat immediata

    20,00 €

  • A PUNT 4. LLIBRE D'EXERCICIS
    A Punt és un mètode d?aprenentatge de català, com a segona llengua, elaborat d?acord amb les directrius del Marc Europeu Comú de Referència per a les llengües: aprendre, ensenyar i avaluar del Consell d?Europa, amb un enfocament basat en l?acció, en el qual la tasca és la unitat essencial per a la programació i l?ensenyament. Una estructura clara i sistemàtica, unes activitats ...
    En estoc - Disponibilitat immediata

    20,00 €

  • A PUNT 2. LLIBRE D'EXERCICIS
    VILAGRASA GRANDIA, ALBERT
    A Punt és un mètode d'aprenentatge de català, com a segona llengua, elaborat d?acord amb les directrius del Marc Europeu Comú de Referència per a les llengües: aprendre, ensenyar i avaluar del Consell d?Europa, amb un enfocament basat en l?acció, en el qual la tasca és la unitat essencial per a la programació i l?ensenyament. Una estructura clara i sistemàtica, unes activitats ...
    En estoc - Disponibilitat immediata

    20,00 €