Mentre se celebra el sopar de gala al Reial Club Nàutic de Barcelona, per a la presentació de la Copa Amèrica de Vela amb membres prominents de la societat i ladministració catalana, esclaten totes les contradiccions de forma sexualment violenta. Es barregen afers familiars i públics, la cobdícia més descarnada.En el fons, sempre hi ha la mala idea de presentar Barcelona com un producte. Certament, no com un producte que beneficiï el comú de la ciutadania, sinó tan sols a determinats sectors econòmics: les indústries hotelera i turística, les constructores de lIBEX o els grans propietaris immobiliaris. La nostra ciutat no és una marca ni una empresa, que vindria a ser el mateix. Qui pretén que esdevingui una mera marca comercial, també aspira a què hi manin els experts en màrqueting, els empresaris, però una ciutat lhan de governar els seus ciutadans.La Dra. Noèlia Arrotea, mal assistida pel seu recepcionista Sensat, senfronta a la corrupció i disbauxa de la Copa Amèrica de Vela, als bandarres de Barcelona Global, la multinacional Puig i el Banco Santander, genitals engabiats, les connexions equatoguineanes de VOX Catalunya i leconomia blava que entra pel nas