L'ILLA DELS 5 FARS (EDICIÓ AMPLIADA I ACTUALITZADA)

L'ILLA DELS 5 FARS (EDICIÓ AMPLIADA I ACTUALITZADA)

COM MILLORAR LA NOSTRA COMUNICACIÓ I FER-LA MÉS MEMORABLE

RAMON-CORTÉS, FERRAN

17,90 €
IVA inclós
Exhaurit
Editorial:
ROSA DELS VENTS
Any d'edició:
2022
Matèria
Gestió econòmica
ISBN:
978-84-18062-06-3
Pàgines:
144
Col·lecció:
DIVULGACIÓ

Edició ampliada i revisada del llibre de referència de la comunicació personal que ja ha conquistat més de 100.000 lectors. «Ves a Menorca i, cada nit, dedica't a observar el que sé que tant t'agrada: els fars. Ells et podran ensenyar millor que jo. Observa'ls, sense presses, amb els ulls ben oberts.» Aquest és el sorprenent suggeriment que, després d'una mediocre presentació en públic, el Ferran rep del Max, el seu vell amic i professor. I, sense dubtar-ho dues vegades, decideix seguir el consell al peu de la lletra i inicia un recorregut pels cinc fars principals de l'illa de Menorca, que li descobriran com millorar la seva comunicació i fer-la més memorable. Observant-los amb deteniment, el Ferran troba en cada far una clau que l'ajudarà a fer que els seus missatges arribin amb claredat i efectivitat als seus destinataris.Aquesta petita història és molt útil per a tots aquells que en algun moment de la nostra vida hem de fer arribar de manera clara el nostre missatge als altres, tant en el terreny personal com professional, als nostres fills, als nostres clients, als nostres companys de feina o als nostres alumnes. «Aquest és un llibre per comunicar. Per comunicar-se. Davant de mil persones o de dues. A la feina o a la nostra vida personal. Els secrets són els mateixos.»Ferran Ramon-CortésRessenyes: «L'illa dels 5 fars és una invitació magistral a convertir-nos en grans comunicadors. Ferran Ramon-Cortés ens porta, a través d'una història inspiradora, càlida i pròxima, a trobar les claus d'una comunicacióaltament efectiva.»
Rosa Moreno, directora de Recursos Humans & Comunicació Corporativa de Grünenthal Pharma «Cinc fars, cinc claus, cinc històries. Una illa, un escriptor i un llibre. Un llibre clar i senzill d'obligada lectura per a tothom.»
Guayente Sanmartín, vicepresidenta global i directora general 3D Multi Jet Fusion en HP«Poques coses hi ha tan humanes i centrals com comunicar-nos. L'illa dels 5 fars ens orienta en aquest art.»
Sergi Aulinas, director general de Laboratorios Gebro Pharma «En les organitzacions el talent sense habilitats de comunicació és com la potència sense tracció.»
Narcís Roura, director general PepsiCo SWE

Articles relacionats

  • AHORA DIRIGE EL PROPÓSITO
    DE MIGUEL, SERGIO
    ¿Podría una empresa funcionar sin CEO? Si el propósito es el motor que impulsa a la organización ¿por qué no permitir que todos los miembros de la empresa compartan la responsabilidad de liderar y tomar decisiones? Al hacerlo, la organización puede convertirse en una auténtica comunidad en la que todos se sientan valorados y motivados para contribuir al éxito común. Este libro ...
    Sense estoc - Consultar disponibilitat

    20,00 €

  • LÍDERES SOSTENIBLES
    GARCÍA-VALENZUELA, MARTA
    ¿Son nuestras empresas tan sostenibles como deberían? ¿Sabemos cómo lograr que lo sean? Para ello es imprescindible un libro como este, que establece y explica con claridad los conceptos clave de lo que supone la sostenibilidad y que da voz a diecisiete mujeres que son, hoy día, líderes sostenibles que reflejan la diversidad de perfiles existente en el liderazgo femenino Diecis...
    Sense estoc - Consultar disponibilitat

    20,00 €

  • CLIENTES NO, ¡FANS!
    PIQUERAS GÓMEZ DE ALBACETE, CÉSAR
    Hoy en día la mayoría de las marcas buscan la diferenciación, como una forma de lograr una ventaja frente a sus competidores. El factor humano es clave en esta diferenciación, y además es una forma de lograrla «a bajo coste», sin costosas campañas publicitarias. La experiencia de cliente es el conjunto de experiencias que los clientes pueden tener mientras interactúan con el pr...
    Sense estoc - Consultar disponibilitat

    18,95 €

  • PLAN DE NEGOCIO
    STETTINIUS, W.
    Plan de negocio ofrece 24 medidas prácticas para diseñar, implementar y gestionar estrategias que definan el mercado y estimulen el crecimiento. Analizando cada una de las etapas del proceso estratégico, este manual expone cómo: Definir su empresa. Conocer su mercado. Identificar sus oportunidades y amenazas. Definir metas y objetivos factibles. Diseñar las estrategias necesar...
    Sense estoc - Consultar disponibilitat

    14,96 €

  • GOOGLE LÍQUIDO
    TAVERNITI, GIORGIO
    Google Líquido es el libro de lectura obligatoria para comprender qué es de verdad Google hoy y, en consecuencia, qué es de verdad Internet hoy. Google ha cambiado, se ha vuelto líquido, pero aún son pocos quienes lo han entendido y lo abordan de forma correcta. La realidad es que la mayoría de los que trabajan en el mundo de la comunicación y el marketing parecen hallarse toda...
    Sense estoc - Consultar disponibilitat

    19,95 €

  • CONTROL PRESUPUESTARIO
    MUÑÍZ GONZÁLEZ, LUIS
    El control presupuestario es una herramienta imprescindible para controlar la gestión de la empresa y anticiparse a los problemas que se pueden producir. Este libro aporta ideas, conceptos, técnicas, herramientas y soluciones para todas las organizaciones en el ámbito de la gestión y del control presupuestario, y le permitirá utilizar de una manera mucho más eficaz sus recursos...
    Sense estoc - Consultar disponibilitat

    19,95 €

Altres llibres de l'autor

  • A 1.778 KM DE DISTANCIA. CÓMO CUIDAR LAS RELACIONES EN UN MUNDO ONLINE
    RAMON-CORTÉS, FERRAN
    Del autor de La isla de los 5 faros, con más de 100.000 ejemplares vendidos. Ferran Ramon-Cortés nos ofrece las claves para mejorar la comunicación virtual, fortalecer las relaciones y reconectar a las personas en un mundo online. Tras más de ocho horas enlazando videoconferencias, Ferran acaba una nueva jornada exhausto y frustrado. Recibe entonces un misterioso mensaje: «...
    Sense estoc - Consultar disponibilitat

    18,90 €

  • LA ISLA DE LOS 5 FAROS (EDICIÓN AMPLIADA Y ACTUALIZADA)
    RAMON-CORTÉS, FERRAN
    Edición ampliada y revisada del libro de referencia de la comunicación personal que ya ha conquistado a más de 100.000 lectores. «Vete a Menorca y, cada noche, dedícate a observar lo que sé que tanto te gusta: los faros. Ellos pueden enseñarte mejor que yo. Obsérvalos, sin prisas, con los ojos bien abiertos.» Esta es la sorprendente sugerencia que, tras una mediocre presentac...
    Sense estoc - Consultar disponibilitat

    17,90 €

  • CONTE D'HIVERN
    RAMON-CORTÉS, FERRAN
    Queden pocs dies per a Nadal i en Thomas, sense cap raó aparent, sent una profunda tristesa que sembla no tenir solució. Un vespre, com per art de màgia, apareix Santa Claus al costat de la llar de foc amb un regal extraordinari: deu consells imprescindibles per combatre la melancolia nadalenca i aconseguir la felicitat. Ferran Ramon-Cortés i Montaner (Barcelona 1962) és llicen...
    No disponible

    14,50 €

  • LA QUÍMICA DE LES RELACIONS
    RAMON-CORTÉS, FERRAN
    LES RELACIONS PERSONALS QUE FUNCIONEN SÓN LES QUE MANTENEN UNA BALANÇA EMOCIONAL EQUILIBRADA ENTRE LES MOSTRES DE RECONEIXEMENT, DE GRATITUD I D'AFECTE, PER UNA BANDA, I ELS RETRETS I ELS CONFLICTES PER L'ALTRA. NOMÉS QUAN LA BALANÇA ESTÀ INCLINADA CAP AL ...
    Exhaurit

    15,00 €

  • L'ILLA DELS 5 FARS
    RAMON-CORTÉS, FERRAN
    «¿Encara tens aquell refugi a Menorca? Vés a passar-hi uns quants dies i dedica’t a observar els fars». Aquest va ser el consell del Max, després d’assistir a una conferència seva en què no havia estat capaç de connectar amb la gent. El Ferran va anar a Menorca, en ple hivern, i els 5 fars de l’illa li van donar la resposta. Mentre els observava amb calma, va poder descobrir el...
    Exhaurit

    5,95 €